Thursday, October 13, 2016

Pembukaan Lembaran Baru

Assalamualaikum readerssss (macam la ade readers sgt *flip hair)

berapa tahun malas nak update blog kan? dah banyak bende jadi dalam hidup aku sekarang. dari satu fasa, ke satu fasa kehidupan aku lalui.. alhamdulillah sudah bahagia bersama Encik Batman tercinta sekarang.. alhamdulillah kuat jodoh aku dengan dia..

ni entry pembukaan bagi kehidupan baru.. so, pendek je la., tak dan nak membebel sangat sebab nak simpan untuk entry2 lain.. aku akan cerita ape yang terjadi pada aku since Kursus Latihan Terus Bekerja (part 1) sampai sekarang.

banyak sangat perubahan yang berlaku.. banyak jugak pengalaman yang terkumpul. banyak pengajaran yang dapat diambil sepanjang itu.. banyak.. banyak.. banyak.. banyak... (deyyy.. bpe banyak banyak la deyyy..)

so, kite sambung next entry untuk cerita-cerita yang mungkin boleh memberi idea, tauladan mahupon teladan kepada readersss semua..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...